AUTO-MOTO

Vidjeli ste novi A8, sada pogledajte S klasu za sljedeću godinu

Avaz.ba

1.8.2017

Audi je polovinom jula predstavio novu generaciju luksuzne limuzine A8, a jedan od najvećih konkureneta na tržištu biće mu redizajnirani Mercedes S klase.

I dok je Audi imao teži zadatak da konstruira potpuno nov model "od nule", Mercedes se oslonio na postojeću S klasu iz 2013. koju je dodatno unaprijedio. Restilizirani model ovih dana stiže u evropske prodajne salone sa diskretno promijenjenim dizajnom, novim pogonskim agregatima i unaprijeđenim tehnologijama koje S klasu dovode na korak od potpuno automatizirane vožnje.  

Mercedes je redizajnirao čitavu gamu modela S klase, uključujući i AMG verzije S63 i S65, ali i prestižnu, superluksuznu Maybach varijantu.

Kada je riječ o spoljašnjosti, redizajn je obuhvatio masku hladnjaka, nove LED farove koji čine da automobil izgleda savremenije, kao i nova LED stop svijetla. Promijenjen je i dizajn prednjeg branika, koji sada ima naglašenije otvore za vazduh pa S klasa za 2018. ima dinamičniji izgled nego ranije – čak i regularna varijanta ima sportski akcenat, poput AMG verzije prije redizajna.  

Kupcima je na raspolaganju i sedam tipova alu felni potpuno novog dizajna, čije se dimenzije kreću od 17 do 20 inča. Najuočljivija promjena u kabini je redizajnirani volan. Mnogima je na prethodnoj verziji S klase smetao dvokraki upravljač, pa je Mercedes očigledno poslušao glas javnosti i zamijenio ga estetski prihvatljivijim trokrakim volanom. Druga važna novina je vizuelno povezivanje dva 12,3 inčna displeja u jednu cjelinu.  

Naime, u prethodnom modelu digitalni ekran instrument table i multimedijalni displej na centralnoj konzoli bili su razdvojeni. Sada se dobija utisak da je ispred vas jedan ogromni ekran koji zauzima više od polovine komandne table.

Po prvi put u jednom Mercedesovom produkcijskom automobilu, sistematizirane su brojne funkcije koje su zadužene za maksimalan komfor putnika, uključujući klimatizaciju i razne vrste grijanja (poput grijača sjedišta i drugih površina u vozilu), ambijentalno osvjetljenje, muzičke sadržaje...

Sve je to objedinjeno u ENERGIZING Comfort Control sistem, kako bi se u kabini kreiralo odgovarajuće okruženje prema ličnim afinitetima, u kome će vozač i putnici u potpunosti da uživaju tokom vožnje.  

Mercedes je najavio još nekoliko novih pogonskih opcija za S klasu, uključujući redni šestocilindraski benzinski motor, kao i Plug-in hibridni model sa autonomijom u vožnji na struju od oko 50 km.  

Stari 5.5 litarski V8 bi-turbo zamijenjen je novim 4.0 litarskim V8 bi-turbom koji ima mogućnost deaktivacije cilindara. Ovaj novi motor isporučuje 612 ks u verziji S 63, što je 27 “konja” više nego u prethodnom modelu, i 900 Nm, pa od 0 do 100 km/h stiže za samo 3,5 s.  

Top model S 65 je takođe redizajniran, ali je zadržao stari 6.0 V12 bi-turbo sa 630 ks i 1.000 Nm.


Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.