TEHNOLOGIJA

Inovativno: Motorola razvila posebnu tehnologiju za zvuk

Motorolinu novu tehnologiju moguće je koristiti sa žičanim ili bežičnim slušalicama, kao i ugrađenim zvučnicima telefona

Zahvaljujući ovoj tehnologiji, korisnici imaju osjećaj da ih muzika ili filmski zvuk okružuju. Instagram

A. O.

24.3.2023

Telefoni su odavno postali adekvatna zamjena za brojne multimedijalne uređaje, pogotovo kada smo u pokretu.

Međutim, kako bismo maksimalno uživali u omiljenim serijama, filmovima, igrama i muzici, pored odličnog ekrana potreban nam je i podjednako kvalitetan zvuk.

Unaprijeđenje zvuka

Mnogi proizvođači oslanjaju se na spoljne kompanije i njihove proizvode za unaprijeđenje zvuka, kao što je Dolby Atmos, ali ima i onih koji su otišli dalje i razvijaju sopstveni softver koji zvuk podiže na nov nivo.

Jedna od tih kompanija je i Motorola, koja pored Dolby Atmos tehnologije, korisnicima nudi i sopstvenu Moto Spatial Sound tehnologiju.

Iako Dolby Atmos takođe nudi ovaj vid prostornog zvuka, Motorolina tehnologija donosi određena unapređenja koja dodatno oplemenjuju zvuk.

Spatial Sound tehnologije pojačava prostorni osjećaj zvuka koji slušate tako što simulira proces kroz koji ljudi primaju i procesuiraju zvuk u glavi.

Tri dimenzije

Zahvaljujući ovoj tehnologiji, korisnici imaju osjećaj da ih muzika ili filmski zvuk okružuju i percipiraju ga u tri dimenzije.

Spatial Sound tehnologija zvuku dodaje još jedan sloj i ljudima pruža osjećaj kao da se nalaze u centru akcije jer ih zvuk okružuje i dolazi iz različitih pravaca.

Motorolinu novu tehnologiju moguće je koristiti sa žičanim ili bežičnim slušalicama, kao i ugrađenim zvučnicima telefona.

Opciju Spatial Sound na podržanim telefonima veoma je lako aktivirati unutar podešavanja zvuka (Sound&Vibration). Motorola Spatial Sound tehnologija trenutno je dostupna na ThinkPhone pametnom telefonu, a u budućnosti će biti dio kompanijinih premijum uređaja.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.