AUTO-MOTO

Novi Renault Megane RS: Više “konja”, nove tehnologije

Avaz.ba

12.9.2017

Renault je u posljednjih pola godine postepeno otkrivao detalje o novoj generaciji modela Megane RS, da bi sve kulminiralo zvaničnom premijerom na aktuelnom frankfurtskom auto-salonu.

Za početak, najvažnija novost je da je automobil dobio novi, snažniji turbo benzinac, kao i da će kupci moći da biraju između dve vrste mjenjača.

Ispod haube se nalazi četvorocilindarski 1.8 litarski turbo benzinski motor koji je zamijenio 2.0 litarsku turbo jedinicu iz odlazećeg Megana RS. Novi motor identičan je onom koji se koristi u sportskom modelu Renault Alpine A110 i proizvodi 280 ks (205 kW) i 390 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Po prvi put u historiji modela Megane RS kupcima će na raspolaganju biti dvije vrste prenosnog sistema – šestobrzinski manuelni ili šestostepeni automatizirani mjenjač sa duplim kvačilom i polugicama za promjenu brzina na volanu.  

Proizvođač za sada nije saopćio performanse novog Megana RS, a očekuje se da će one biti poznate u narednim mjesecima, uoči lansiranja modela na tržište.

Za one kojima 280 "konja" nije dovoljno, Renault priprema ekstremni Megane RS Trophy, koji će se pojaviti na tržištu nešto prije kraja 2018, a raspolagt aće sa 300 ks (220 kW) i 400 Nm.

Iako dolazi isključivo sa prednjim pogonom, novi Megane RS opremljen je 4Control sistemom upravljanja na sva 4 točka, a kupci će moći da biraju između dve varijante automobila, Cup i Sport, koje će se razlikovati po sistemu oslanjanja.

Novi Renault Megane RS proizvodit će se isključivo kao hečbek sa 5 vrata, a kupcima je na raspolaganju 5 predefiniranih modova u vožnji - Comfort, Normal, Sport, Race i Pro.

Prodaja na većini evropskih tržišta počinje u prvim mjesecima 2018, a cijena za sada nije saopćena.