LIFESTYLE

Na ovaj način možete povećati broj pregleda svojih videosadržaja

Avaz.ba

26.8.2017

Bilo da želite da formirate digitalnu strategiju ili da napravite edukativni materijal, ovo je element koji ćete morati da koristite.

Najnovija istraživanja pokazuju da će čak 80 posto ljudi, prilikom upoznavanja sa proizvodom uvijek prije pogledati videoprikaz, nego pročitati tekst sa uputstvima. 

To znači da su videosadržaji postali neophodnost za svaki ozbiljan poslovni model.

Bilo da želite da formirate digitalnu strategiju ili da napravite edukativni materijal, ovo je element koji ćete morati da koristite.

Srećom, postoji veliki broj alata i načina da to i uradite. Slijedi nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći kada se upustite u ovu misiju.

Razmišljajte o poruci

Ukoliko ste već radili na pisanim sadržajima, ovo ne bi trebalo da vam predstavlja problem. 

Prije nego što saopćite nešto svojoj ciljnoj grupi, morate dobro formulirati tu poruku i osmisliti način na koji ćete je saopćiti.

Isto tako je i sa animiranim materijalima.

Sve što imate da kažete mora imati vrijednost, a to zavisi samo od ciljne grupe sa kojom komunicirate.

Naprimjer, ukoliko ste modni brend, poruka mora biti samouvjerena i mora na neki način činiti da se ljudi osjećaju bolje ukoliko obuku vaš brend. 

S druge strane, ukoliko se bavite podučavanjem, dovoljno je da prenesete znanje i već imate jaku vrijednost koju ste prenijeli.

Nije vam neophodan veliki budžet

Ukoliko imate kvalitetan sadržaj, budžet nije od presudnog značaja. Većina društvenih mreža će dati prednost ovakvim objavama u odnosu na tekstualne, pa ste samim tim u prednosti u odnosu na ostale.

S druge strane, ukoliko vaš videoprikaz zaista ima edukativnu vrijednost, ljudi će jednostavnom pretragom putem Google-a doći do vas i vidjeti to što ste napravili. 

Samim tim slijedi i veći broj pregleda, a to neminovno dovodi do porasta broja interakcija i komentara koje će ljudi ostavljati.

Optimizujte sadržaje koje pravite

Ovo se posebno odnosi na sve videomaterijale koje kačite na YouTube. 

Vjerovatno ste do sada čuli za SEO, odnosno za optimizaciju sadržaja za pretraživače.

Poštovati pravila optimizacije znači da ćete prilikom postavljanja svake objave koristiti unaprijed definisane ključne riječi koje će ljudi najvjerovatnije kucati u pretraživač kako bi došli do onoga što vi imate da im ponudite.

Kako je YouTube platforma u okviru Google-a, jasno je da je SEO neophodan i u ovom slučaju. Istražite koje su to riječi i upotrijebite ih prilikom pisanja naslova ili opisa svojih animacija kako bi što više ljudi vidjelo to što ste postavili.

Ostvarite saradnju sa influencerima

Ako zaista želite da proizvedete što veći broj pregleda svojih videosadržaja, istražite ko su influenceri koje biste mogli da vežete za svoj brend. Riječ je o uticajnim pojedincima u čiju riječ se vjeruje na društvenim mrežama i koji već imaju određenu zajednicu ljudi oformljenu oko sebe.

Imajte u vidu da oni nikada neće pristati na puko oglašavanje zarad finansijske dobiti, već moraju da isprobaju vaše proizvode i uvjere se u njihov kvalitet. 

Dakle, pripremite poklon-paket i pošaljite ga osobi koju želite da predstavite u svom videosnimku.

Ukoliko primijenite ove korake, budite sigurni da ćete primjetiti rast broja pregleda vaših videomaterijala i objava koje nisu čisto tekstualne. 

Samim tim, vaš kanal ili nalog na društvenim mrežama biće bolje rangiran i ljudi će ga češće posjećivati.

Dugoročno gledano, ulaganje vremena u produkciju videomaterijala predstavlja pametnu raspodjelu resursa.