LIFESTYLE

Google radi na novom proizvodu koji će biti rival Snapchatu

Avaz.ba

7.8.2017

Alphabet-ov Google u saradnji sa izdavačima stvara format vizuelnog izdavaštva za medijske kompanije, pod nazivom Stamp, koji će vam servirati članke na mobilnom telefonu, a bit će dizajniran da liči na magazin. Bit će sličan Snapchat-ovoj Discover opciji, a zasnovan je na njihovom prethodnom proizvodu.

Stamp je evoluirao iz odnosa sa medijima, koji je Google već imao sa svojim drugi proizvodom koji se zove AMP (Accelerated Mobile Pages), što je zapravo tehnologija mobilne optimizacije za web stranice, online izdavački format, sličan HTML-u i prilagođen mobilnim web browser-ima, koji je trebalo da pomogne da se članci učitavaju brže.

Program je najavljen za početak ove nedjelje, od 07. avgusta, i mogao bi da uključi izdavačke partnere kao na primjer: Vox, CNN, The Washington Post i druge. Naziv Stamp je nastao od naziva prethodnog proizvoda AMP i ‘St’ prva dvija slova od Stories. „Uspjeh otvorenog izvora AMP projekta je u stalnoj saradnji sa izdavačima iz koje je i proistekla saradnja na predstojećoj opciji“, saopštili su iz Google-a.

Proizvod ima slajdove koji se prevlačenjem prsta pomjeraju i koji sadrže tekst, kao i fotografije i videe, što je u principu ono što dobijamo od Snap-ovih Discover priča na Snapchat-u. Stamp priče će biti široko dostupne kroz mobilni browser, i direktno će se pojavljivati u Google pretrazi, što bi moglo značajno da pomogne u smislu povećanja njihove privlačnosti u odnosu na platforme, kao što je Discover, koje zahtjevaju da korisnik već bude unutar određene aplikacije. 

Snap, roditelj kompanija Snapchat-a, je pod pritiskom jer želi da dokaže da njena aplikacija za djeljenje slika i video sadržaja, pruža nešto jedinstveno svojim korisnicima. Dok je Snap osmislio nekoliko novih načina komunikacije na mobilnim telefonima, Facebook konstantno kopira njihov najpopularniji proizvod, a sada i Google prati Snap-ove inovacije. Snap je izmijenio svoju Discover funkciju svoje aplikacije, sa planom da se više fokusira na epizodne video sadržaje.