LIFESTYLE

Preskakanja reklama na YouTubeu neće više biti moguće

Nove vijesti za korisnike

Redakcija

20.2.2017

Čak 90% korisnika klikne na "preskoči" opciju kako bi zatvorilo reklamu, ali uskoro će YouTube ukinuti tu mogućnost. Doduše, skratit će i vrijeme trajanja reklama.

Ubrzo korisnici YouTubea više neće moći 'preskakati' kraće formate reklama kao što to sada čine. Internetski div u vlasništvu još većeg diva Googlea, ukinut će reklame od 30 sekundi, koje sada nakon isteka šest sekundi nude "preskoči".

Umjesto njih uvest će reklame u trajanju od 15 i 20 sekundi, ali uz jednu razliku. Opcije za zatvaranje reklame neće biti, već će je korisnici morati odgledati do kraja, odnosno svih 15 ili 20 sekundi, a ne samo šest sekundi kao do sada, donosi Campaignlive.

Bilo je jasno da će YouTube morati ukinuti "skip" mogućnost, ali ističu, kako žele poboljšati reklamno iskustvo korisnika kraćim formatima oglasa.

- Kao dio toga odlučili smo ne nastaviti s reklama od 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, već ćemo pažnju usmjeriti na formate kojima će biti zadovoljniji i korisnici i oglašivači - rekao je Googleov glasnogovornik, potvrdivši da će kraći formati oglasa, uključujući i onaj od 20 sekundi, biti "unskippable".

Zaključak svih stručnjaka je kako industrija mora poboljšati korisničko iskustvo online oglašavanja, a ovo je, prema njima, korak u pravom smjeru.

Hoće li korisnici 'kazniti' YouTube zbog nemogućnosti 'preskakanja' reklama teško je u ovome trenutku predvidjeti. Istraživanja su pokazala da oko 90% korisnika 'preskače' reklame ukoliko im se to nudi kao opcija, pišu Vijesti.hr.