Regionalni lider u proizvodnji široke game higijenskih potrepština

Violeta d.o.o. Grude: Najmodernija tehnologija, briga o kupcima i vrhunski proizvodi

Objavljeno: 13. 02. 2017 - 14:50 Novosti » Promo A A A Times Arial
Violeta d.o.o. Grude: Najmodernija tehnologija, briga o kupcima i vrhunski proizvodi
Violeta: "Biti drugačiji i neprekidno se okretati inovacijama"

Tvornica Violeta d.o.o. iz Gruda jedan je od najpoznatijih i najprepoznatljivijih brendova u oblasti proizvodnje higijenskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, pa i šire. Lansirana 2002. godine, Violeta je vremenom postala regionalni lider u proizvodnji široke game higijenskih potrepština.

Vlastite pogone, opremljene najmodernijom tehnologijom i u skladu sa vrhunskim svjetskim standardima, osim u BiH, ima i u Hrvatskoj.

unnamed-5

Violeta je začetnik u proizvodnji nekoliko različitih proizvoda na domaćem tržištu, poput mirisnog toaletnog papira i Anti akne maramica. Osim toga, proizvodi i toalet papir, kuhinjske brisače, suhe maramice, dječije pelene, higijenske uloške, te vlažne maramice. Godine 2015. pokrenuta je proizvodnja tekućeg programa - deterdženta za suđe, deterdženta za rublje i omekšivača.

Kako je za Avaz.ba kazala projekt menadžerica ove uspješne bh. kompanije Ivana Brdar, Grupacija Violeta trenutno zapošljava oko 950 ljudi i broji 14 poslovnica u BiH, Hrvatskoj i Sloveniji, kao i dva PRODEX shopping centra u Tomislavgradu i Grudama.

Violeta se nalazi na samom vrhu kada je u pitaju prodaja toaletnog papira, kuhinjskih brisača, dječijih pelena i vlažnih maramica na području cijele BiH.

unnamed-8

Osim proizvodnje, djelatnost grupacije usmjerena je i na uvoz i distribuciju, prvenstveno visokokvalitetnih prehrambenih, a zatim i higijenskih proizvoda. Violeta je ekskluzivni zastupnik nekih najpoznatijih svjetskih brandova poput Ferrera, Barille, Eviana, mesne industrije PIK, Paladin, te Friko delikatesni sirevi.

Poslovni moto Violete je "Biti drugačiji i neprekidno se okretati inovacijama".

- Vjerujemo da je za uspjeh neophodno ulagati u nove proizvodne tehnologije i, na prvom mjestu, ljude. Biti svaki dan bolji moguće je jedino uz pomoć vrhunski educiranog i motiviranog tima, svjesnog da samo puno rada, zapravo puno kvalitetnog rada može napraviti razliku i diferencirati nas od konkurentskih proizvoda. U centru naše poslovne filozofije uvijek je čovjek. Svojim sveukupnim djelovanjem nastojimo biti društveno odgovorna kompanija spremna da svojim poslovanjem, odnosom prema zajednici, okolišu, našim kupcima i partnerima budemo primjer odgovornosti, uspješnosti i poslovanja u najboljem poslovnom duhu - kazala nam je Brdar.

unnamed-6

Grupacija Violeta je krajem 2012. dobila certifikat međunarodne norme ISO 9001, koja je u svom razvoju stekla visoki ugled. Ovi certifikati danas predstavljaju svjetski priznati kriterij sistema upravljanja kvalitetom i okolišem. Posjedovanje certifikata je garancija kupcu da njegov dobavljač radi na kvalitetan način i u skladu sa svim svjetskim ekološkim standardima.

Krajem juna 2015. u Grudama je otvorena nova, druga tvornica, u kojoj se proizvode nove baby pelene "Double care", čija prodaja iz mjeseca u mjesec bilježe samo rast.

- Najviše ulaganja i proizvoda u razvoju imamo na tekućem programu gdje proizvodimo deterdžent. Uskoro krećemo sa novim proizvodima, kao što su proizvod za čišćenje staklenih površina, te novi asortiman omekšivača. Što se tiče vlažnih maramica, krenuli smo sa "Water care", čija je osnova 99 posto vode i namijenjen je za najosjetljiviju kožu novorođenčadi - kazala nam je Brdar.

Ističe da Violeta ima ugovore sa svim većim porodilištima iz cijele BiH, čije mame i njihove novorođene bebe daruje paketima svojih proizvoda.

unnamed

Iz Violete svakodnevno osluškuju potrebe tržišta, prate trendove i osmišljavaju posebnosti i inovacije, kako bi uvijek bili ukorak sa trendovima i pružili cijenjenim potrošačima najbolji proizvod, strogo vodeći računa o njegovom kvalitetu, ali i dizajnu proizvoda.

Istraživanje na svakom novom proizvodu iz grupacije Violeta u prosjeku traje dvije godine. Istraživanjima su posvećeni vrhunski stručnjaci u laboratorijskim uvjetima koji odgovaraju najvišim standardima.

Violeta proizvod, bez obzira na to da li se radi o toaletnom papiru, peškirima ili programu vlažnih maramica, naći će se na policama tržnih centar tek nakon što su višestruko testirani i provjereni u svim uvjetima.

unnamed-7

- U ovakvom odnosu prema razvijanju naših proizvoda i leži tajna uspjeha Violeta proizvoda kod potrošača - zaključila je Brdar.



Autor: D. K.
Preporučujemo vam