Jedan od posljednjih od ponosne, ali polako umiruće vrste - Grand Tourerautomobil (odatle oznaka GT), koji pod poklopcem motora ima klasičan motor V12, Aston Martin Vanquish, redizajniran je u izvedbi S Volante.
Vanquishovi blizanci, kupe i kabriolet, dopadljivi su dinosauri u odijelu pogonskog sklopa. Oba imaju atmosferski, šestolitreni benzinac V12 - što znači da nema turbopunjača.
I kabriolet Volante S, kao i kupe, razvija 600 konjskih snaga pri 7.000 okretaja u minuti i jednako zdravih 630 Nm okretnog momenta pri 5.500 okretaja u minuti.
Snaga se na zadnje točkove prenosi putem hvaljenog ZF 8-brzinskog mjenjača, a tu je i samoblokirajući diferencijal. Dorađeni mjenjač prati i rekalibrirani softver mjenjača s osam stepeni prijenosa zvani Touchtronic, koji također brže reagira.
Cijeli paket teži 1.739 kilograma, a cijena za sada nije objavljena, piše Tportal.
Razlike između redizajniranog i prethodnog modela vidljive su samo najiskusnijem oku, a jedna od najbitnijih je paket aerodinamike, odnosno novi prednji spojler i zadnji difuzor te donekle izmijenjen poklopac motora.