LIFESTYLE

Lego pokrenuo društvenu mrežu za djecu

Nalik Instagramu

(D. K.)

31.1.2017

Vlasnik jedne od najpopularnijih franšiza namijenjenih igri i zabavi djece, danska kompanija Lego, pokrenula je društvenu mrežu za djecu u dobi od 5 do 13 godina.

Lego Life, kako se zove ova mreža donekle nalik Instagramu, vrti se, naravno, oko Lego kockica i raznih kreacija koje se od njih mogu složiti.

Djeca će na mreži kao avatar svog profila moći izraditi figuricu u Lego stilu, pratiti druge korisnike, postavljati slike svojih kreacija od legića, te lajkati, komentirati i dijeliti slike ostalih korisnika.

lifeshare

Osim toga, mreža će organizirati i razne izazove koji će djecu poticati da se aktivnije pozabave svojim Lego setovima, a organizirat će i razne kvizove i druge zabavne igre, piše Bug.hr.

Društvena mreža Lego Life koristi se putem službenih iOS i Andorid aplikacija, a za sada je dostupna samo u manjem broju zemalja.

Korištenje je, dakako, besplatno, a cijelo korisničko iskustvo stvoreno je kao sigurno okruženje za klince, pa im roditelji mogu bez ikakve bojazni dati da se sami snalaze u ovom virtualnom Lego svijetu.