Čini se da bi u dogledno vrijeme sve važnije društvene mreže mogle biti potpuno nalik jedna drugoj.
Do sada smo navikli na to da najpopularnije među njima, Facebook i Twitter, međusobno "posuđuju" mogućnosti.
Najnoviji redizajn LinkedIna učinit će da ova mreža izgleda poput Facebooka, Instagram je tim putem krenuo već ranije, a sada se tom ujednačavanju u mogućnostima priključuje i Googleov video servis (s društvenom komponentom) YouTube.
Već mjesecima se najavljivalo, a sada je postalo i službeno. YouTube je svojim korisnicima omogućio chat unutar mobilne aplikacije. Mogućnost je prvo postala dostupna YouTuberima u Kanadi, zemlji koja bilježi najveći broj posjela videozapisa po korisniku u svijetu, piše portal Bug.hr.
Chat unutar YouTubeove mobilne aplikacije (na Androidu i iOS-u) izgleda poput onog u WhatsAppu ili Messengeru, a omogućava, uz tekstualne poruke, slanje linkova, slika i videa.
Nakon što se u Kanadi odradi testiranje na "živom" tržištu, očekuje se da bi ova značajka mogla biti uskoro proširena i na ostatak svijeta.