Stigao nam je i posljednji član nove porodice Mercedesove E-klase. Za one kojima je C-klasa premala, a S-klasa preskupa.
Sigurno sada mislite kako su svi modeli slični jedan drugome, ali takva je dizajnerska filozofija i očito je da u tome uspijevaju. Ono što najviše karakterizira novu E-klasu Coupe je veličina. Od svog prethodnika veći je u svakom pogledu. Pa krenimo redom.
Sva povećanja dužine, širine, visine, međuosovinskog razmaka su značajno utjecala na unutrašnjost. Tako za njega možemo reći da je coupe s četiri sjedišta koja mogu udobno smjestiti četiri odrasla putnika.
Ono što nas najviše zanima je motorizacija. CarBuzz tako navodi da se početni motori kreću od 2,0 litrenog 4-cilindričnog dizel motora sa 194 KS, zatim istog takvog sa 184 i 245 KS benzinskog motora te zasad najjačeg 3,0 litrenog V6 s 333 KS.
Kako bi izgledao napetije i agresivnije, Mercedes je spustio suspenziju za 1,24 cm, što u slučaju Mercedesa ne bi trebalo puno utjecati na udobnost vožnje.
Za udobnost se najviše brine sistem "Air Body Control". Zračna suspenzija s više komora koja uzima u obzir odabrane postavke kao što je upravljanje i odziv gasa, pružajući tako sportsku, ali udobnu i mekanu vožnju.
Tehnologije ne manjka ni u jednom pogledu. Tu je već predstavljena poluautonomna vožnja te "Drivepilot" funkcija koja omogućava automobilu da pomoću uključenog radarskog tempomata slijedi automobil ispred sebe na brzinama visokima do 210 km/h.
Oni koji imaju problema s parkingom ili su previše komotni da sami parkiraju, imaju na raspolaganju opciju daljinskog parkiranja. Tako će ulaženje i izlaženje u uske garaže te parkiranje između dva automobila postati lakše. Za izbjegavanje gužve stavljena je i aplikacija “Live Traffic Information". Mjerači brzine i okretaja su naravno u stilu zaslona, a mijenjanje postavki multimedijskog sistema se obavlja pokretima prstiju na volanu.
Osmijeh na lice posebno izvlače AMG opcijski dijelovi. Tako nova E-klasa Coupe može imati prednji i zadnji branik, pragove te upečatljivije felge u AMG stilu koji daje dozu karizme i sportskog izgleda.
S-klasa Coupe je usmjerena svojom ekskluzivnošću na Bentley Continental, a E-klasa Coupe je također ogroman "grand tourer" koji uz svu tu novu tehnologiju i nove motore, pruža sličan užitak i doživljaj te se ne razlikuje toliko puno od S-klase Coupe, osim naravno u cijeni.
Prodaja kreće na ljeto, a onim zahtjevnijima preostaje čekati majstoriju iz AMG odjela.