VIJESTI

Tunel Karaula - projekt vrijedan 31,2 miliona KM

Danas svečano pušten u upotrebu

E. Ma.

27.9.2016

Tunel Karaula na magistralnom putu M-18, dionica Kladanj-Podpaklenik, danas je pušten u upotrebu. Zahvaljujući izgradnji tunela i nove dionice, putovanje između Sarajeva i Tuzle bit će kraće za oko tri kilometra i 600 metara. 

Ono što je za vozače najbitnije, jeste da ubuduće neće morati voziti preko prevoja Karaula jer je novi put spušten za oko 100 metara nadmorske visine. Dužina tunela Karaula je 902 metara, a njegov proboj su izvršili kompanije "Strabag AG Austrija" u partnerstvu sa domaćom firmom "Entea" d.o.o. Sarajevo. Radi se o jednom od najdužih tunela na magistralnim putevima u BiH u koji je ugrađena savremena oprema.

Ukupna dužina projektovane trase je 4.246 metara, a čine je četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara puta.S obzirom da još nije implementirana treća faza izgradnje, puštanje u promet tunela Karaula ne bi bilo moguće tako da je, nakon završetka ugovorenih radova druge faze, pristupljeno izgradnji privremenih priključaka na magistralnu cestu M-18 kako bi tunel bio stavljen u funkciju. Nakon kompletiranja svih faza izgradnje magistralna cesta M-18 će na novoizgrađenom dijelu dobiti potpuno novu trasu, a privremeni priključak će biti ukinut.

Radovi na probijanju tunela Karaula započeli su u augustu 2014. godine, a probijen je u januaru 2015. Vrijednost projekta je 31,2 miliona KM.