BIZNIS

U Sarajevu počeo skup najboljih evropskih profesora marketinga

"EMAC Regional 2016"

(A.Č.)

15.9.2016

Prestižnu evropsku marketinšku konferenciju "EMAC Regional 2016" otvorili su danas na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu profesor na ESCE International Business School u Parizu Claude Obadia i osnivač i većinski vlasnik Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

U izlaganjima o razlikama, sličnostima i važnosti saradnje između akademske i poslovne zajednice pod nazivom "Where Business Meets Academia", ovi predavači su izazvali izuzetan interes učesnika konferencije.

Tokom prvog radnog dana održano je 12 paralelnih sesija i to iz oblasti brendinga, marketing strategije, reputacije, analize ponašanja potrošača i online marketinga, a radovi o temi brendinga bili su fokusirani na pitanja globalnih brendova i njihovu konkurentnost u odnosu na lokalne.

Na sesiji o marketing strategijama pod nazivom "Ko se zadnji smije najslađe se smije" izložena su pitanja uloge menadžera u izvoznim kompanijama. Također, veoma aktuelno pitanje inovacija predstavljeno je kroz analizu utjecaja turbulentnog okruženja na percepciju važnosti inovacija, te je razmatrano pitanje da li prodajni menadžeri trebaju biti fini ili grubi u svom nastupu na tržištu.

O reputaciji kompanije, na sesiji "Prvo skoči, pa onda reci hop", razmatrana su pitanja razvoja zelenog marketinga, percepcije zaposlenika o važnosti korporativne reputacije u uslugama, te kolika je to cijena neuspjeha kompanije.

Održane su i dvije specijalne sesije - panelisti prve, "Kutak savremenog istraživanja", bili su slavni profesori marketinga Roland Rust (University of Maryland, USA, bivši urednik Journal of Marketing) i Nick Lee (Warwick Business School, UK; urednik European Journal of Marketing). Drugu specijalnu sesiju "Susret uspješnih posovnih priča: poslovanje u regionu", održali su predstavnici uspješnih bh. kompanija MS&Wood i KLAS d.d. Sarajevo Muhamed Pilav i Adis Hasković.

Za drugi dan konferencije planirane su četiri sesije od kojih se očekuje da će posebno biti interesantna sesija posvećena neuromarketingu, saopćeno je iz Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.