LIFESTYLE

Google kažnjava prenametljive pop-upove

Popularna kompanija konačno reagovala

(D. K.)

30.8.2016

Kompanija Google primijetila je da korisnike jako frustrira kada ih na nekoj web stranici ne dočeka onaj sadržaj koji su očekivali kada su kliknuli link u rezultatima pretrage na njegovoj tražilici.

Mada su očekivani sadržaji najčešće ispravno indeksirani i dostupni na stranici, znaju biti prekriveni "skočnim prozorom" s pop-up reklamom koja prekriva veliki dio displeja, a ponekad čak i cijeli displej.

Takve stvari posebno ljute korisnike koji web pretražuju mobilnim uređajima, odnosno gledaju sadržaje na malim displejima.

Google je stoga odlučio od 10. januara 2017. godine lansirati novi algoritam koji će stranice s prenametljivim pop-upovima rangirati niže u rezultatima pretraga, prenosi Vidi.hr.

Google naglašava da se ovo neće odnositi na stranice s pop-upovima koji se pojavljuju zbog zakonskih odredbi poput upozorenja o korištenju "kolačića" ili provjera starosti posjetitelja, a neće biti sankcionisani ni oni webovi s pop-upovima koji zauzimaju "razuman" udio displeja i vrlo se lako isključuju.