LIFESTYLE

Ova muzička aplikacija želi postati novi MTV

Musical.ly dnevno koristi više od deset miliona ljudi

Redakcija

31.5.2016

Propali obrazovni startup postao je aplikacija za uradi-sam muzičke video aplikacije. Već ima vlastite zvijezde, etablirani muzičari planiraju ju koristiti za premijere, a investitori se nadaju kako će postati novi MTV.

Musical.ly želi postati novom društvenom mrežom, temeljenom na video zapisima, koja će služiti za zabavu i kojoj će se ljudi vraćati. 

Aplikaciju dnevno koristi više od deset miliona ljudi, koji proizvedu otprilike isti broj video zapisa svaki dan. Registriranih korisnika ima 70 miliona. Omogućava stvaranje video zapisa od petnaestak sekundi u kojima ljudi obično ili pjevaju na playback ili plešu uz hitove.

Aplikacija za uradi-sam video spot nastala je na ruševinama projekta izrade obrazovne aplikacije kojim se suosnivač i jedan od direktora Alex Zhu počeo baviti dok je još radio kao direktor projekata u SAP-u, prenosi tportal.

Ideja je bila napraviti platformu za obrazovne video-zapise kratkog formata (tri do pet minuta). On iLouis Young uspjeli su prikupiti 250 tisuća dolara i proveli šest mjeseci razvijajući Cicadu. Bila je, kažu, osuđena na propast jer je izrada videa trajala predugo, a kompleksnu stručnu materiju teško je sažeti u tako kratak format. A nije bila ni zabavna, pa nije privlačila tinejdžere.