LIFESTYLE

PRETEKLI TV REKLAME: U online oglašavanje u protekloj godini uloženo 36,2 milijarde dolara

Godišnje istraživanje AdEx Benchmarka

Aj. B.

13.5.2016

Oglašavanje na online stranica premašilo je oglašavanje na TV stanicama u prošloj godini, navodi se u izvještaju IAB Europe. Online oglašavanje u Evropi poraslo je za 13,1 posto, te je na godišnjem nivou uloženo 36,2 milijardi dolara, naspram 33,3 milijarde dolara u TV oglašavanje.

Studija je rađena u sklopu 10. godišnjeg AdEx Benchmark istraživanja. Direktor IAB Eruope Townsend Feehan navodi da je istraživanje potvrdilo lidersku poziciju digitalnog oglašavanja u Evropi.

"S obzirom na sve veći doprinos digitalnog oglašavanja na privredu i njegovu ulogu u isporuci digitalnih sadržaja i usluga moramo nastaviti poticati evropsku inovaciju i osnažiti naše firme da se takmiče širom svijeta", rekao je Feehan.

Daniel Knapp, direktor IHS Tehnology, kuće koja je uradila studiju, kazao je da se online oglašavanje u zadnjih deset godina pretvorilo iz ideje u nezamjenjivi segment.

"Online oglašavanje sada ima svoju infrastrukturu koja se odnosi na više marketinških ciljeva, kao i direktan odgovor na brendiranje, održiv rast i plaćanje-za-pretragu", kazao je Knapp.

Eleni Marouli, analitičarka iz IHS Tehnology, navela je da  je online oglašavanje, u teškoj ekonomskoj situaciji u Evropi, pomoglo generalno da ono ne opada u 2015. godini.

"Ovo je prikladna prekretnica za vidjeti. Online je pretekao TV kao najveći reklamni medij na 10. godišnjicu AdEx Benchmark izdanja", kazala je.

Mobilni i video formati također nastavljaju snažno rasti, navodi se u izvještaju kojeg prenosi "Thedrum.com".