LIFESTYLE

YouTube uvodi reklame koje neće biti moguće preskočiti

Već od sljedećeg mjeseca

(D. K.)

28.4.2016

Kako stvari stoje, YouTube se opredijelio da doda novu opciju koja će oglašivačima omogućiti da svoju poruku do potrošača pošalju u kraćem vremenskom periodu. Naime, riječ je o video-reklamama koje će trajati svega šest sekundi, ali neće biti moguće da se preskoče.

Ove kratke video-reklame pod nazivom "Bumper ads" pojavit će se sljedećeg meseca i podsjećat će na reklame koje svakodnevno viđamo kada koristimo pametne telefone i razne aplikacije na njima.

Zach Lupei iz YouTubea naveo je da su jako uzbuđeni povodom ove promjene i da jedva čekaju da vide šta će sve kreativni ljudi smisliti i učiniti sa ovim novim tipom reklamiranja.

Ove kratke reklame neće zamijeniti dosta ustaljene formate oglašavanja na YouTubeu, ali će biti ponuđene kao jedan od izbora.

Zach je također istakao da će YouTube nastaviti sa širenjem svoje ponude oglašavanja kako bi se jednostavno prilagodio načinu na koji će ljudi u budućnosti gledati videozapise.