LIFESTYLE

Fotografija trebala biti marketinški trik iPhonea, a postala predmet sprdnje

Kritičari imaju o čemu razgovarati

(Aj. B.)

9.2.2016

Ova fotografija je trebala biti marketinški trik, ali je postala potpuni neuspjeh. Izvršni direktor kompanije Apple Tim Cook je nakon finala američkog Super Bowla napravio fotografiju koja je odmah uplodovana na njegov Twitter profil. Ipak, kako je snimljena u pokretu, fotografija je mutna, što su kritičari iPhonea jedva dočekali.

Teško da bi neki drugi mobilni aparat u istim uvjetima napravio bolju sliku, ali ova fotografija otkriva sve slabosti mobilne fotografije i činjenicu da telefon nikada neće moći zamijeniti fotoaparat. Uzalud i unaprijeđena optika, veći senzori, megapikseli pa i optička stabilizacija slike, kad ruka uvijek mora biti mirna.

Internet korisnici koji su ovu fotografiju vidjeli na Twitter profilu Tima Cooka odmah su reagirali u nevjerici i sa čuđenjem jedva dočekali da iPhone slabost okrenu u svoju prednost pa su Timu poručili da bi, ako želi kvalitetne fotografije, trebao nabaviti Samsung telefon.