LJEPOTA I MODA

Zrela prirodna ljepota u novoj kampanji Giorgia Armanija

Kampanja "New Normal" okupila četiri kultne ljepotice

Autor:(Dž. Č.)

3.2.2016

Kroz precizni objektiv i vrlo stručno oko Petera Linbergha zasjale su u svom najprirodnijem izdanju četiri kultne ljepotice: Nadja Auermann, Stella Tennant, Eva Herzigova i Yasmin Le Bon!

Savremenim se trendovima često predbacuje opsesivna diskriminacija zrele ljepote u korist one mladenačke. Giorgio Armani, koji je i sam već zakoračio u osamdesete godine života, odlučio je svoju najnoviju kampanju posvetiti nekadašnjim top modelima i njihovoj sada već zreloj ljepoti, prenosi Elle.

Osobit šarm ove kampanje leži u činjenici da je Armani angažirao Petera Lindbergha, fotografa dugogodišnjeg staža koji je iz četiriju prekrasnih žena izvukao njihovu prirodnu ljepotu i osjetnu snagu s nevjerojatnom nježnošću i neposrednošću.

Armani o kampanji “New Normal” kaže: “Htio sam četiri kultne dame sa snažnim ličnostima, koje posjeduju bezvremensku ženstvenost, ljepotu koja ne stari. Za fotografa sam izabrao Petera, sa kojim sam dosad surađivao i više nego uspješno u nekoliko fantastičnih kampanja zato što su njegove fotografije uvijek jedinstvene i minimalno retuširane. Htio sam da svi koji pogledaju kampanju jasno osjete kako je odjeća samo jedan od načina da nadograde svoju prirodnu ljepotu i eleganciju.”