BIH

Bosanci i Hercegovci najviše pretraživali pojam "Facebook", "Avaz" na šestom mjestu

Istražili smo šta bh. građani najviše traže na google.ba

E. HALIMIĆ

30.8.2015

Za prvih sedam mjeseci 2015. godine prema “Ljestvicama popularnosti” kompanije Google u BiH pojam “Facebook” je na prvom, a pojam „Avaz“ nalazi se na šestom mjestu najpopularnijih koje su bh. građani pretraživali.

Iza „Facebooka“ slijede pojam „YouTube“ i dalje redoslijedom: „fb“, „fb fb“, „Google“, „Avaz“, „Translate“, „Igre“, „Klix“ i pojam “Gmail”.

Među rastućim trendovima prvo mjesto zauzima pojam „Elif“ s porastom od 3.200 posto, a najvjerovatnije se radi o popularnoj turskoj seriji koja se prikazuje na TV OBN. Na drugom mjestu nalazi se pojam “Parovi” koji je zabilježio porast od 2.150 posto, pod kojim se podrazumijeva popularni šou realnosti pod istim nazivom.

elif-pojam

Najbrže rastući trend turska serija “Elif” 

Treće mjesto na ljestvici rastućih trendova zauzima pojam “Kursna lista” s porastom od 120 posto, što ukazuje na povećan interes građana BiH da saznaju vrijednost valuta. Također značajan porast popularnosti od 110 posto bilježi i pojam “Kickass”, a koji se odnosi na jedan od najpopularnijih torrent trekera za besplatno skidanje muzike, filmova i još mnogo toga.

Između ostalih, na ovoj ljestvici nalaze se i pojam “Pika”, koji bilježi porast pretraživanja od 90 posto, a pojmovi “Filmovita”, “Instagram” i “Minecraft” zabilježili su 80 posto porasta, dok je “Telegraf” na posljednjem mjestu i zabilježio je porast od 50 posto pretraživanja.  

Hrvatska

Slična je situacija i u Hrvatskoj, gdje prvo mjesto na Google ljestvici popularnosti zauzima pojam “Facebook”, iza kojeg slijede “YouTube”, “24”, “Jutarnji”, “24 sata”, “Google”, “Njuškalo”, “Index”, “Gmail” i “Net”. Među rastućim trendovima u Hrvatskoj prvo mjesto zauzima pojam “Tina Katanić“ s porastom od 2.650 posto, a interes se najvjerovatnije odnosi na pojavu njenog eksplicitnog videosnimka, drugo mjesto zauzima pojam “Direktno“, a to popularno pretraživanje odnosi se na hrvatski portal direktno.hr s porastom od 850 posto, dok treće mjesto zauzima pojam „Kalendar 2015“ s porastom od 350 posto.

Srbija

I u susjednoj Srbiji na prvom mjestu najpopularnijih pojmova nalazi se također „Facebook“, zatim opet „YouTube“, a na trećem je „Blic“. Među rastućim trendovima nalaze se pojmovi „Parovi“ s porastom od 2.350 posto, „Popcorn time“ (online platforma za gledanje filmova i serija) s porastom od 700 posto, te „Pinkove zvezdice“ s porastom od 400 posto.