GLOBUS

Hillary Clinton potrošila dva miliona dolara za reklamne spotove

Vodeći kandidat demokrata u trci za predsjednika SAD

Fena

3.8.2015

Vodeći kandidat demokrata u trci za predsjednika SAD Hillary Clinton potrošila je dva miliona dolara za emitiranje prvih televizijskih reklama u Ajovi i Nju Hempširu, koje prve otvaraju birališta za izbore 2016. godine.

Reklame koje će se od sutra prikazivati na televiziji, govore o njenom radu u vezi s porodičnim problemima i njenom odnosu s pokojnom majkom.

Na taj način, tim Hillary Clinton je pokušao da javnosti ponovo predstavi jednu od najpoznatijih američkih političkih ličnosti i prikaže je kao borca koji razumije svakodnevne probleme prosječnog Amerikanca, prenosi agencija Associated Press.

- Nakon završenih studija prava, Clinton je mogla da se zaposli u nekoj velikoj firmi, ali je otišla da radi u Dječjem fondu odbrane. U Arkanzasu se borila za reformu školstva kako bi promijenila živote svih nas. Kao prva dama, pomogla je da osam miliona djece dobije zdravstvenu njegu - navodi su jednoj reklami.

U drugoj, prikazuje se život njene pokojne majke Dorothy Rodham, s posebnim osvrtom na njeno nesretno djetinjstvo, obilježeno napuštanjem, zanemarivanjem i siromaštvom.

Popularnost Clinton prethodnih sedmica je opala, a ona se suočava s kritikama da je koristila isključivo privatni e-mail za službenu prepisku u periodu od 2009. do 2013. godine, kada je bila na funkciji državnog sekretara SAD-a.

Nedavno je i američki potpredsjednik Joseph Biden najavio moguću kandidaturu za predsjednika, na taj način izazivajući Hillary Clinton.

Također, senator države Vermont Bernie Sanders privukao je pažnju javnosti liberalnim ekonomskim porukama, što, poručuje njegov tim, pokazuje glad unutar stranke za alternativom Clinton.

U prethodnom pokušaju Clinton da uđe u Bijelu kuću 2008. godine, njena kampanja bila je usredsređena na prikazivanje iskustva koje posjeduje i čvrstog karaktera.

Iako je Clinton provela nekoliko decenija na političkoj sceni SAD-a, njen tim insistira da glasači ne znaju zapravo mnogo o njenom životu, te je cilj kampanje da se ponovo predstavi javnosti kao "prva baka nacije" kroz isticanje porodičnih odnosa i prikazivanje nje kao mogućeg prvog ženskog predsjednika SAD-a.

S druge strane, nekoliko republikanskih kandidata intenzivno radi na svojim reklamnim spotovima. U kampanju senatora Floride Marca Rubia uloženo je više od 12 miliona dolara za reklamirane spotove, koji počinju da se prikazuju krajem godine u Ajovi, Nju Hempširu i ostalim državama.

Također, guverner Ohaja John Kasich potrošio je milion dolara na reklamnu kampanju, a guverner Nju Džersija Chris Christie dao je skoro 500.000 dolara za emitiranje reklamnih spotova u Nju Hempširu.