Uspješni biznismen, vlasnik firme „Voleta“, koja nosi ime po njegovoj kćerki, Petar Ćorluka jedan je od pozitivnih primjera kako se može pametno ulagati u BiH, a biti jednako uspješan i u svijetu. I to ulaganje mu se isplatilo, jer danas je firma koju vodi evropsko ime, a priliku da rade dao je mnogima.
Balkanski kralj toalet-papira, kako ga odmila zovu, nedavno je u maloj hercegovačkoj općini, u rodnim Grudama, otvorio tvornicu tekućih deterdženata i dječijih pelena, u čiju je izgradnju i opremanje uložio čak 40 miliona KM, zaposlivši tako 40 osoba, a u planu ima još njih 200.
Kada govori o svom uspjehu, često ističe da je sve stekao radom, vizijom i poslovnim potezima te da je njegova poslovna filozofija mnogo raditi, ali kvalitetno i biti uvijek bolji od konkurencije. Hercegovac, koji svojom proizvodnjom konkurira najpoznatijim svjetskim proizvođačima, nakon balkanskog, želi uzeti dio tržišnog kolača u EU.
Za Petra Ćorluku bila je presudna 1990. godina, kada je u bivšoj Jugoslaviji ozakonjen privatni biznis, u koji je uplovio. Do tada je radio kao pravnik u „Putevima Grude“, a 2002. godine lansirao je brend „Violeta“.