Multivitaminski napitak

NOVAVITA - Bh. brend koji osvaja kvalitetom i okusima

Objavljeno: 17. 06. 2015 - 14:19 Novosti » Promo A A A Times Arial
NOVAVITA - Bh. brend koji osvaja kvalitetom i okusima
Avaz (PAK centar)

Grupa bosanskohercegovačkih poduzetnika odlučila je pokrenuti biznis ili preuzeti kompaniju sa potencijalom. Prijeratni gigant, PAK Centar, nakon rata loše je privatiziran, te je 2004. bio pred stečajem.

nij-az-dip

Foto: Avaz (Đipa: NovaVita je ekskluzivno domaći proizvod i brand)

Preuzimanjem preko Berze, te dokapitalizacijom vlastitim kapitalom, novi vlasnici investiraju u novu tehnologiju, te počinju izmirivanje obaveza prema povjeriocima sa posebnim prioritetom prema državi i uposlenicima. Nakon podmirenih dugova, začeta je priča o rastu i razvoju, te implementaciji novih ideja koje su dovele do uspostavljenja proizvodnje multivitaminskog napitka. Tako je rođena NovaVita.

Za početak, predstavite nam brend NovaVita. O kakvom je proizvodu riječ?

NovaVita je ekskluzivno domaći proizvod i brand. Definiranje tog branda najbolje se može objasniti upornim radom i insistiranjem na kvalitetu i zadovoljnim potrošačima. Mišljenja smo da je upravo takav pristup doveo do konkurentnosti i prepoznatljivosti branda na domaćem tržištu. Osim toga, PAK Centar je jedna od 5 prehrambenih kompanija u BiH koja posjeduje FSSC - ISO 22000 certifikat o sigurnosti hrane, što je dovoljan pokazatelj koliko se razvoju i kvalitetu proizvoda kao što je NovaVita pristupilo od samog početka.

NovaVita je prije svega vrlo mlad bh. brend, ali ono što je nama važno jeste da smo u sam proces proizvodnje uložili mnogo kako bismo dobili ne samo domaći nego i visokokvalitetni proizvod. Kvalitetom proizvoda te ovom kampanjom želimo se što bolje pozicionirati u odnosu na konkurente, jer vjerujemo da im možemo parirati u svakom smislu – kvalitetom, dizajnom i samom promocijom i kampanjom.

NovaVita je na tržištu prisutna u pet okusa / narandža, limun, zova, brusnica i grejp, a ponosno najavljujemo da ovih dana našim kupcima predstavljamo i NovaVita Energy – energetski napitak sa dodatkom kofeina i taurina.

Koliko kompanija ima zaposlenih, koliki su prihodi, proizvodnja i kolika je vrijednost izvoza?

PAK Centar ima 42 stalno zaposlenih ljudi, a u sezoni upošljavamo dodatnih dvadesetak uposlenika. Prosječna starost uposlenih je ispod 40 godina, s tim da je npr. u timu za kvalitet koji provodi unaprjeđenje proizvoda pet osoba čiji je prosjek 30 godina. Na ovaj način osigurali smo stabilno poslovno okruženje za mlade ljude čiji su nam energija i znanje garant razvoja i praćenja svih tržišnih tokova.

Od 2007. godine proizvodnja i ostali pokazatelji poslovanja rastu po prosječnoj stopi od 20-30% godišnje. Gledano kroz ostvarene prihode, u istom periodu ukupni prihodi su porasli sa milion KM na 3,5 miliona KM.

Sarađujete sa velikim trgovačkim lancima, uglavnom u inostranstvu, kakve rezultate daje ta saradnja?

Zahvaljujući saradnji sa velikim trgovačkim lancima (HR, SL, SRB) s jedne strane, ostvarili smo potreban obim proizvodnje kao osnovu za daljnje ulaganje u razvoj kapaciteta, sniženje troškova proizvodnje te razvoj samih proizvoda. Sa druge strane, zahtjevi stranog tržišta prvenstveno EU, omogućili su nam da putem standardizacije podignemo kvalitet i budemo ravnopravni sa konkurencijom čak i na njihovom tržištu.

U toku je kampanja koja dodatno promovira svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda. Kakav je Vaš stav o ovakvim akcijama?

Iako mi kao kompanija nismo od države dobili ni direktnu ni indirektnu podršku, vjerujemo da je zadatak države da stvori povoljnije uslove poslovanja tako što će uskladiti propise, te uvesti vladavinu zakona. Nesumnjivo je da su i kampanje poput «Kupujmo domaće» važne kako bi se s jedne strane podržali bh. poduzetnici, a sa druge strane izgradila svijest kupaca koliko je važno da prednost daju domaćim proizvodima koji kvalitetom stoje rame uz rame sa inostranim konkurentima.

Posebnu pažnju javnosti skrenuli ste saradnjom sa popularnim bh. nogometnim reprezentativcem, Asmirom Begovićem, po uzoru na svjetske brendove. Zašto baš Asmir?

Saradnja sa našim nogometnim reprezentativcem Asmirom Begovićem je dio naše poslovne strategije koja je zapravo ozvaničena kroz kampanju "Uhvati ritam!". Asmir Begović kao čovjek i sportista potpuno odgovara našem profilu saradnika i prijatelja. Radi se o uzornom sportisti, patrioti, profesionalcu koji je je puno postigao zahvaljujući talentu i radu. Uz sve to Asmir se pokazuje kao humana ličnost koja ulaže sredstva i energiju u pomoć djeci, hendikepiranima i sunarodnjacima. Važno nam je da dijelimo iste vrijednosti, jer promoviramo zdrav, sportski način života. Sigurni smo da imamo odličan proizvod za sve uzraste i da će to i naši kupci prepoznati.

asmir-begovic-photoshooting

Foto: Avaz (Begović: Saradnja sa NovaVitom)

Više informacija o kompaniji PAK Centar u videu.



Autor: Redakcija
Preporučujemo vam