BIH

Adnan Šteta: Na tržište Srbije i Hrvatske plasirali smo skoro 100 miliona KM robe iz BiH

Direktor “Konzuma BiH”

Jovana MARKOVIĆ

24.4.2015

Robna marka u “Konzumu BiH” prisutna je od našeg dolaska na bh. tržište, dakle već 10 godina. Bili smo pioniri u marketinškim aktivnostima po pitanju trgovačke robne marke i danas sa ponosom mogu reći da se na policama “Konzuma” nalazi više od 1.900 različitih artikala naše robne marke. U međuvremenu, trgovačka marka “Konzuma” čini skoro 60 posto tržišta robne marke u BiH. U prethodne dvije godine putem maloprodajne mreže “Agrokora” u Hrvatskoj i Srbiji plasirani su artikli bh. porijekla u vrijednosti od skoro 100 miliona KM. Na policama “Agrokorove” maloprodajne mreže u Hrvatskoj i Srbiji prisutno je skoro 800 artikala proizvedenih u BiH, kaže u intervjuu za "Dnevni avaz" Adnan Šteta, direktor “Konzuma” za BiH.

U ovoj bh. kompaniji on je od početka i jedan je od najzaslužnijih za njen vrtoglavi uspon.

Brojni brendovi

Ko su proizvođači prepoznatljivih brendova u okviru palete “K Plus” iz BiH?

- Što se tiče proizvodnje trgovačke robne marke, na svježoj hrani u “Konzumu” udio domaće proizvodnje je najznačajniji. Više od 75 posto artikala trgovačke robne marke svježe hrane proizvodi se u BiH. Navest ću vam nekoliko primjera najznačajnijih proizvođača iz BiH koji proizvode za nas: “Akova”, “Brajlović”, “Natura Vita”, “Milkos”, “Mlijekoprodukt”, “Poljorad”, “Agrex” itd.

Šta je interes “Konzuma”, a šta dobavljača da zajednički ulaze u proizvodnju robne marke?

- Naš interes je da podržimo bh. proizvođače na našim policama kroz domaće brendove, ali i kroz proizvodnju naše trgovačke marke, čime dodatno zapošljavamo proizvodne kapacitete proizvođača, a samim tim omogućavamo i otvaranje novih radnih mjesta. Saradnja s brojnim domaćim proizvođačima i dobavljačima dokaz je naše čvrste opredijeljenosti da stalno podupiremo razvoj bosanskohercegovačke privrede. Njihov smo siguran partner, svakodnevno radimo na njihovoj opstojnosti i vjerujemo u kvalitet domaćih proizvoda.

Veliki planovi

Koliko bh. firmi radi robnu marku za “Konzum” i, procentualno, koliko je bh. firmi zastupljeno na policama “Konzuma”?

- “Konzum” danas radi s više od 700 dobavljača iz BiH. Robu nabavljamo od proizvođača koji na našim policama plasiraju više od 500 bh. brendova i više od 8.000 bh. proizvoda. Svi oni koji u Bosni i Hercegovini imaju kvalitetan proizvod, koji zadovoljava standarde, mogu ga prodavati na “Konzumovim” policama. Tako je uvijek bilo i tako će i biti bez obzira na to ima li naš dobavljač 20 ili 2.000 zaposlenih. Više od 60 domaćih proizvođača proizvodi trgovačku marku “Konzuma”. Veliko mi je zadovoljstvo što mogu utvrditi da će “Konzum” i dalje moći garantirati proizvođačima i dobavljačima iz BiH da će kroz saradnju s nama moći razvijati proizvodne kapacitete i otvarati nova radna mjesta.

Šta je novo što će “Konzum” ponuditi tržištu BiH ove godine, kada slavite 10. rođendan?

- Imamo velike planove za budućnost. I dalje ćemo uvoditi inovacije u trgovački sektor u BiH, prenositi znanja koja smo stekli djelovanjem na svjetskom tržištu, nastaviti educirati zaposlenike, zapošljavati te, kao društveno odgovorna kompanija, ulagati u lokalnu zajednicu.

Kada su naši kupci u pitanju, jasno nam je i razumljivo da imaju velika očekivanja i mi stalno nastojimo da ih ispunimo. Konstantno osluškujemo njihove zahtjeve, nudeći im sigurnost i povoljnost proizvoda. Ove godine, kada slavimo veliki jubilej, 10 godina uspješnog poslovanja u BiH, želimo nagraditi vjernost kupaca, pa smo pokrenuli veliku nagradnu igru, za koju smo osigurali izuzetno vrijedne nagrade. Tu su i brojne pogodnosti prilikom kupovine, ali i druga brojna iznenađenja za naše cijenjene kupce.

Dodatno zapošljavanje

- U narednoj i sljedećim godinama planiramo renoviranje objekata iz postojeće maloprodajne mreže, otvaranje novih objekata širom BiH, povećavanje logističkih i skladišnih kapaciteta, što će doprinijeti i dodatnom zapošljavanju - kaže Šteta.