BIZNIS

Kampanja "Volim domaće" doprinijet će povećanju prodaje bh. proizvoda

Decenija uspješne saradnje "Akove" i "Konzuma"

Autor:M. ČUSTOVIĆ

27.3.2015

Dvije kompanije s dugom tradicijom koja je proizašla iz originalne i kvalitetne poslovne politike, lider mesnoprerađivačkih industrija u BiH „Akova Group" i jedan od najvećih trgovačkih lanaca „Konzum", ove godine slave deceniju uspješne saradnje.

Isto toliko „Konzum" egzistira na području BiH, a kroz kampanju „Volim domaće" pruža podršku proizvođačima iz naše zemlje, među kojima je „Akova".

Obje firme, dakle i „Akova" i „Konzum", stabilne su na našem tržištu i zapošljavaju veliki broj naših građana.

Značajan uspjeh

- S obzirom na okolnosti, sredinu i poslovni ambijent u kojem smo, te ako uzmemo u obzir koliko je trgovačkih lanaca, proizvođača i distributera prošlo kroz našu zemlju, imati stabilnog partnera na kojeg se možete osloniti svakako je uspjeh. Mi kao domaća kompanija podržavamo sve aktivnosti koje akcent stavljaju na domaću proizvodnju i usluge, kao i kampanju "Volim domaće" koju je "Konzum" pokrenuo radi dodatne podrške promociji domaćih proizvoda i vjerujemo da će kampanja doprinijeti i povećanju prodaje domaćih proizvod - kaže Nedžad Biberović, marketing-menadžer „Akove".

Ističe da je stabilnost poslovanja faktor koji pozitivno utječe na izgradnju kvalitetnog poslovnog odnosa, jer „Konzum" svojim objektima ima veliku pokrivenost i tako omogućava dobavljačima kvalitetnu prisutnost na polici i dostupnost krajnjem potrošaču.

- „Konzum", najveći trgovački lanac, svakako ima svoje lojalne kupce, a naš cilj je da budemo prisutni na policama i dostupni ljubiteljima naših proizvoda. Svakako smo ponosni na činjenicu da jednu deceniju imamo uspješnu poslovnu saradnju - dodao je Biberović.

Četiri izvlačenja

Najavio je i nagradnu igru na nacionalnom nivou „Svaka Pilka nova prilika" koja starta 27. marta, a trajat će do 27. jula. Realizirat će je u saradnji s „Konzumom".

- Tokom ta četiri mjeseca imat ćemo četiri izvlačenja vrijednih nagrada, a za kraj smo sačuvali pravu senzaciju u vidu novog vozila Passat, dva skutera Peugeot, tri potrošačke kartice u vrijednosti od 1.000 KM, putovanje za dvoje i još mnogo toga. Vjerujem da ćemo s našim partnerima uspješno realizovati nagradnu igru na radost naših potrošača. Pozivam ovom prilikom sve lojalne kupce „Konzuma" da uzmu učešće u nagradnoj igri i budu dio ove zajedničke priče - poručio je Biberović.