BIH

U Trhuljevoj ministarskoj eri propale su "Hidrogradnja" i "Krivaja"

PRESSIJA Čega se pametan stidi...

M. M.

20.12.2014

Eldar Trhulj, aktuelni ministar energetike, industrije i rudarstva, posljednjih se mjeseci u javnosti pokušava predstaviti kao „najuspješniji SDA ministar u Vladi FBiH“ koju još predvodi Nermin Nikšić iz SDP-a i koja je u posljednje četiri godine imala katastrofalne rezultate.

Posebno se za Trhulja nekritički vežu navodne zasluge za preporod namjenske industrije FBiH.

Kad se radi o menadžerskim sposobnostima Eldara Trhulja, dovoljno je podsjetiti da je on prije desetak godina bio jedan od direktora sarajevske „Hidrogradnje“, koja je, paradoksalno, za vrijeme njegovog sadašnjeg ministarskog mandata potpuno uništena i ostala bez upravne zgrade u centru Sarajeva.

Kao čelnik tadašnje Federalne direkcije za autoputeve, današnjih „Autocesta FBiH“, Trhulj je potpisao 2010. godine skandalozni ugovor s propalom slovenskom firmom SCT o gradnji tunela Vijenac na koridoru 5C. Epilog je kašnjenje gradnje ove dionice autoputa od skoro dvije godine.

Na spisku „uspjeha“ ministra Trhulja su i konačni slom zavidovićke „Krivaje“, netransparentno davanje posla istraživanja nafte firmi „Shell“ bez tendera i stava Parlamenta FBiH, te isplata 6,9 miliona KM s računa dvije elektroprivrede proizvođačima električne energije iz obnovljivih izvora, uprkos odluci Ustavnog suda da je prikupljanje tog novca od građana neustavno!