BIH

Kilometar koštao 36,1 milion KM, a radovi i dalje traju!

Iako je dionica Vlakovo - Tarčin u promet puštena 7. oktobra

E. Trako

20.12.2014

Iako je dionica Vlakovo - Tarčin na koridoru 5C puštena u promet prije skoro tri mjeseca, radovi na ovom dijelu autoputa u dužini od 20 kilometara i dalje traju!

Novi zidovi

Uzme li se u obzir da je ovaj komadić koridora 5C, na kojem je SDP kreirao cjelokupnu predizbornu kampanju, koštao nevjerovatna 722 miliona KM, što je po kilometru 36,1 milion KM, onda je još čudnije zašto radovi nisu u potpunosti završeni.

Glavni izvođač radova ove dionice bila je turska kompanija "Cengiz Insaat", koja je, nakon puštanja dionice u promet, povukla veliki dio građevinskih mašina, a bh. građevinare ostavila bez posla.  

Ekipa "Dnevnog avaza" bila je na ovoj dionici, gdje smo na tri dijela zatekli građevinske mašine i radnike. Uglavnom grade potporne zidove, prokopavaju kanale, postavljaju zaštitnu mrežu... Na ulazu u tunel "Grab" radnici su zidali potpuno novi potporni zid.
 

autoput-14-ff

...i na potpornom zidu u blizini Lepenice, koji se ranije obrušavao (Foto: F. Fočo)


Šefkija Čekić, profesor na Saobraćajnom fakultetu u Sarajevu, kazao je za "Dnevni avaz" da su svi medijski izvještaji o gradnji strateškog projekta tačni.

- Sadašnjom dinamikom izgradnje javnost nije zadovoljna. Sigurno je da je dinamika mogla biti intenzivnija, a zašto nije, to treba pitati resorne ministre, koji moraju odgovoriti gdje su potrošeni toliki milioni - naglasio je Čekić.

Pripisali zasluge

Puštanje ove dionice u promet 7. oktobra, pet dana prije općih izbora u BiH, SDP-ovi kadrovi iskoristili su za samopromociju te su zasluge za gradnju novih 20 kilometara autoputa pripisali sebi.

Predstavnici medija tog 7. oktobra pitali su Ensada Karića, direktora kompanije "Autoceste FBiH", zašto nisu uređene zaštitne ograde, ulazi u tunele i potporni zidovi, na šta je on odgovorio da su to "sitnice i da će u narednih nekoliko dana sve biti završeno".  

 

Mrak u tunelu

Zanimljivo je da smo, vozeći se dionicom, prošli kroz tunele “Ožega” i “Oštrik”, u kojima nije bilo rasvjete.

autoput-1-ff

Je li u pitanju štednja električne energije ili neki kvar, ostala je misterija.