SARAJEVO

Pored više od 1.700 radnika, nedostaje im čak 60 vozača

U GRAS-u nema ko da vozi nove autobuse i trolejbuse

J. GAZIJA

27.11.2014

Manjak vozača jedan je od najvećih problema u preduzeću GRAS. Iako u ovoj firmi, koja je u gubitku oko 150 miliona, ima skoro 1.700 zaposlenih, nove autobuse i trolejbuse koji pristižu u preduzeće neće imati ko da vozi!?

To nam je potvrdio i Besim Hamidović, predsjednik Nadzornog odbora GRAS-a, budući da će do kraja godine preduzeće dobiti nova vozila.

- Isporukom donacije od 30 autobusa te kupovinom polovnih 10 autobusa i 15 trolejbusa, koje bismo trebali dobiti početkom decembra, pokrit ćemo znatan broj linija u KS. U tom slučaju, nedostajat će nam oko 60 vozača - kazao je Hamidović.

besim-hamidovic

Hamidović: Veći broj linija

Zbog toga, kako tvrdi, Uprava GRAS-a će do kraja godine morati raspisati konkurs za prijem novih vozača.

- U ovom slučaju ne smijemo uraditi prekvalifikaciju radnika unutar preduzeća. Morat ćemo primiti oko 60 novih vozača putem konkursa - ističe Hamidović.

Što se tiče vozača trolejbusa, zasad ih ima dovoljno, smatra Amir Muminović iz Sindikata komunalne privrede GRAS-a.

amir-muminovic

Muminović: Može nam zatrebati vozača

- Neke kolege su otišle u penziju, neki su proglašeni invalidima rada... Međutim, postoji mogućnost, ukoliko se poveća broj polazaka trolejbusa, da nam zatreba vozača - kazao je Muminović.