LIFESTYLE

Facebook od Nove godine uvodi nova pravila!

Društvena mreža poslala vam je poruku

Redakcija

26.11.2014

Facebook je svim svojim korisnicima danas poslao obavještenje da od 1. januara 2015. godine stupaju na snagu neka nova pravila. Riječ je o novim uslovima korištenja, kao i boljem plasiranju reklama koje svakodnevno viđamo.

U dijelu sajta koji se zove “Privacy Basic” korisnici će na interaktivan način moći da saznaju sve što ih zanima o korištenju popularne društvene mreže. Tu će korisnicima biti objašnjeno šta ljudi mogu da vide na njihovim profilima, kako drugi mogu da komuniciraju sa vama, kao i šta vi možete videti u sopstvenom “News Feedu”.

Najvažnije promjene koje bi nam trebale biti bitne povezane su s poglevljem Osnove privatnosti. Osnove privatnosti uvode kako bi korisnicima "pomogli da sadržaj podijele baš sa željenom publikom", tvrde iz Facebooka.

Osim toga, korisnici će više moći doznati o prekidanju prijateljstva i blokiranju korisnika, kao i načinu odabira ljudi koji mogu vidjeti svaku njihovu objavu.

Kompanija će novim uslovima korištenja poboljšati i tipove reklama koje nam “servira”. Novom politikom Facebook će “naučiti” još više stvari o korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga šta koga interesuje.

Od sada ćemo viđati iste reklame na svim uređajima sa kojih pristupamo ovoj društvenoj mreži, a kada jednom neki oglas označimo kao “nepoželjan”, on se više nikada neće ponovo pojaviti.

Najavljeno je i da će u nekim regijama, internet gigant početi da testira i takozvano “Buy” dugme koje će korisnicima omogućiti da kupuju različite proizvode bez potrebe da napuštaju stranice popularne društvene mreže.