Facebook je svim svojim korisnicima danas poslao obavještenje da od 1. januara 2015. godine stupaju na snagu neka nova pravila. Riječ je o novim uslovima korištenja, kao i boljem plasiranju reklama koje svakodnevno viđamo.
U dijelu sajta koji se zove “Privacy Basic” korisnici će na interaktivan način moći da saznaju sve što ih zanima o korištenju popularne društvene mreže. Tu će korisnicima biti objašnjeno šta ljudi mogu da vide na njihovim profilima, kako drugi mogu da komuniciraju sa vama, kao i šta vi možete videti u sopstvenom “News Feedu”.
Najvažnije promjene koje bi nam trebale biti bitne povezane su s poglevljem Osnove privatnosti. Osnove privatnosti uvode kako bi korisnicima "pomogli da sadržaj podijele baš sa željenom publikom", tvrde iz Facebooka.
Osim toga, korisnici će više moći doznati o prekidanju prijateljstva i blokiranju korisnika, kao i načinu odabira ljudi koji mogu vidjeti svaku njihovu objavu.
Kompanija će novim uslovima korištenja poboljšati i tipove reklama koje nam “servira”. Novom politikom Facebook će “naučiti” još više stvari o korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga šta koga interesuje.
Od sada ćemo viđati iste reklame na svim uređajima sa kojih pristupamo ovoj društvenoj mreži, a kada jednom neki oglas označimo kao “nepoželjan”, on se više nikada neće ponovo pojaviti.
Najavljeno je i da će u nekim regijama, internet gigant početi da testira i takozvano “Buy” dugme koje će korisnicima omogućiti da kupuju različite proizvode bez potrebe da napuštaju stranice popularne društvene mreže.