BIZNIS

“Lysobact” sada na tržištu i kao sprej

DOMAĆI BRENDOVI “Bosnalijek” na Simpoziju farmaceuta u Zenici

A. DŽONLIĆ

23.11.2014

U okviru Četvrtog simpozija magistara farmacije FBiH u Zenici farmaceutima je najprodavaniji “Bosnalijekov” brend “lysobact” predstavljen u novoj formi – spreju.     
Jedinstvena formulacija u svijetu oralnih antiseptika “lysobact spray” omogućava brzu primjenu, dobro i ciljano raspršivanje po teško dostupnim mjestima u usnoj šupljini i ne sadrži alkohol.

Jedinstven proizvod

- Riječ je o jedinom proizvodu oralnih antiseptika na tržištu, koji sadrži prirodnu komponentu lizozim,  čija je efikasnost dokazana u liječenju grlobolje, upale krajnika te upale sluznice usne šupljine i afti - naglasila je ovom prilikom dr. Meliha Mehić, klinički farmakolog, naglasivši da postoji osam pozitivnih zdravstvenih efekata korištenjem ovog proizvoda.

“Bosnalijek” je lider farmaceutske industrije u BiH, a dosadašnje pakovanje “lysobacta” tokom 35 godina postojanja prodato je u 50 miliona primjeraka u BiH, regionu, Rusiji, Moldaviji i Azerbejdžanu, i to bez ijedne prijavljene kontraindikacije ili neželjenog efekta u svijetu.

Prirodne komponente

Sigurnost, kao i nepostojanje kontraindikacija “lysobacta”, upravo potječu od ove prirodne komponente lizozima, koju ne sadrže drugi oralni antiseptici. O značaju i ulozi prirodne komponente lizozim govorila je i dr. Jasminka Krehić.

“Lysobact” efikasno kontrolira bakterijsku floru u usnoj šupljini, djeluje prvenstveno protiv bakterijskih uzročnika infektivnih bolesti i, za razliku od drugih oralnih antiseptika, djeluje protiv upale, jača odbranu sluznice, ublažava zacjeljivanje i djeluje antialergijski.

Impozantan skup

Ovogodišnjem Simpoziju magistara farmacije FBiH prisustvovalo je skoro 600 magistara farmacije, kao i brojni gosti iz BiH i regiona. Organizatori ovog stručnog skupa bili su Komora magistara farmacije Federacije BiH i Farmaceutsko društvo FBiH, uz podršku 24 farmaceutske kompanije prisutne na našem tržištu.