BIZNIS

DM: Ostvaren ukupan promet od 104,5 miliona KM

U osmoj godini svog poslovanja u BiH

M.KUNARAC

23.10.2014

Kompanija "DM drogerie markt" danas je u Sarajevu predstavila poslovne rezultate i aktivnosti koje su obilježile proteklu poslovnu godinu 2013-14. Uprkos turbulentnom poslovnom okruženju i zahtjevnoj ekonomskoj situaciji, DM i u osmoj godini svog poslovanja u Bosni i Hercegovini bilježi odlične poslovne rezultate. U protekloj poslovnoj godini ostvaren je ukupan promet od 104,5 miliona KM, što u poređenju s prethodnom poslovnom godinom predstavlja rast od 9 posto.

I u ovoj godini nastavljeno je sa širenjem prodajne mreže te je obogaćena novim prodavnicama u Sarajevu i Sanskom Mostu. Građanima širom zemlje sad je na raspolaganju ukupno 55 prodavnica uređenih u skladu s visokim DM standardima. U protekloj godini kompanija je otvorila 30 novih radnih mjesta, čime je broj zaposlenih povećan na 463 osobe.

- U protekloj poslovnoj godini ostvarili smo izvanredne poslovne rezultate u svakom smislu. Mi u DM-u svoj uspjeh ne mjerimo samo ekonomskim pokazateljima, nego i realiziranim aktivnostima koje trajno doprinose dobrobiti cijele društvene zajednice. Također, izuzetnu važnost pridajemo povećanju zadovoljstva naših kupaca ali i DM zaposlenika te partnera. Naša kompanija je tu radi ljudi, čovjek i kao kupac i kao zaposlenik i kao poslovni partner – sa svojim individualnim potrebama u centru je djelovanja DM-a. Na temelju njegovih potreba i želja oblikujemo naše poslovanje i strategiju, našu ponudu, usluge i interne procese - kazao je direktor "DM drogerie markta" Damir Šlosel.

Posvećenost društvenoj zajednici

Društveno odgovorno poslovanje jedan je od ključnih principa i bitna strateška odrednica kompanije. DM pomaže različite socijalne ustanove, podržava projekte koji doprinose dobrobiti društvene zajednice i sprovodi društveno odgovorne kampanje. Tamo gdje je potrebna brza podrška, kao nakon nesreće u jami Raspotočje ili nakon ovogodišnjih poplava, DM pomaže odmah i u okviru svojih mogućnosti. Pomoć za poplavljena područja prikupljala se u svim zemljama DM koncerna. Novac, proizvodi i roba u vrijednosti od 850.000 KM poslani su pogođenom stanovništvu BiH, Hrvatske, Srbije i Bugarske.

U protekloj poslovnoj godini DM BiH je za različite društveno korisne aktivnosti izdvojio 340.000 KM. Najveći dio u iznosu od 300.000 KM namijenjen je za pomoć stanovništvu i institucijama poplavljenih područja, od čega je 70 posto vrijednosti donacija već uručeno, dok će preostali dio biti realiziran do kraja godine.

DM-ova podrška društvu i ugroženim kategorijama stanovništva nije ograničena isključivo na donacije. Pod okriljem slogana "Za osmijeh više" za volonterski rad svim zaposlenicima je na raspolaganju dodatni plaćeni radni dan. Na ovaj način kompanija želi omogućiti zaposlenicima da se razvijaju i kao ličnosti te dio svog vremena posvete dobrobiti društvene zajednice i očuvanju okoline. Iz godine u godinu sve više zaposlenika koristi ovu mogućnost. Tako su u protekloj godini realizirana 1.384 sata društveno korisnog rada, od čega je skoro 1.000 sati provedeno na sanaciji šteta od poplava u Maglaju i Doboju.

Za bolje uslove boravka u porodilištima

Kompanija je ove godine sprovela društveno odgovornu kampanju "Za dobar početak" čiji je cilj bio davanje podrške porodilištima u BiH i skretanje pažnje javnosti na potrebu unapređenja uslova u njima. Uz podršku kupaca prikupljeno je ukupno 20.000 KM, od čega je po 5.000 KM donirano JZU Univerzitetska bolnica Foča, Opštoj bolnici Konjic, Kantonalnoj bolnici Goražde i JZU Sveti apostol Luka u Doboju.

Besplatni dermatološki pregledi

Društveno odgovorna kampanja "Djeca sunca" postala je sastavni dio DM-ovih aktivnosti u ljetnim mjesecima i uspješno je realizirana i ove godine. Ovom kampanjom DM nastoji ukazati na važnost prevencije i pravilne zaštite od štetnog zračenja sunca. Kako bi što veći broj građana potakao na odgovorno ponašanje na suncu, DM je organizirao besplatne dermatološke preglede na kupalištima. Inicijativa je izazvala izuzetno pozitivne reakcije posjetilaca. Izvršena su ukupno 652 pregleda, što je dvostruko više u odnosu na prošlu godinu. Svaka peta pregledana osoba upućena je na daljnje pretrage radi ustanovljenih promjena na koži. Ovaj zabrinjavajući podatak govori koliko je tema zaštite od sunca bitna za naše sugrađane te da je izuzetno važno preventivno djelovati i raditi na razvoju svijesti o potrebi odgovarajuće zaštite.

Bolji doživljaj kupovine za veće zadovoljstvo kupaca

Uređenje prodavnica i ugodan doživljaj kupovine predstavljaju bitan dio poslovne politike DM-a, a sve u cilju da se obećanje "Tu sam čovjek" može doživjeti i osjetiti prilikom svake kupovine. U tu svrhu u protekloj poslovnoj godini kompanija je investirala 2,7 miliona KM.

Prema istraživanju portala Posao.ba, DM se već šestu godinu ubraja u vodeće poslodavce u našoj zemlji, a već drugu godinu nosi priznanje "Najpoželjnijeg poslodavca".

U protekloj poslovnoj godini više od 250.000 KM uloženo je u edukaciju zaposlenika. Ponuda edukacija i seminara ove godine obuhvata i poseban program pod nazivom "DM Savjetnik“. Ovaj program ima za cilj educirati zaposlenike u DM prodavnicama o ponuđenom asortimanu te na taj način dodatno unaprijediti savjetovanje kupaca i podići kvalitet usluga.