AUTO-MOTO

Stvoren za zabavu

Toyota BiH predstavila novu generaciju Ayga

M. T.

2.10.2014

Toyota je dosadna? E pa više nije. Nova generacija Ayga, koji je na tržištu prvi put predstavljen 2005. godine, sve je, samo ne dosadna.

Japanski gradski mališan, čija je prodaja na našem tržištu ozvaničena prije nekoliko dana, donosi jedinstven i atraktivan dizajn i užitak u vožnji, uz novu, zabavniju dimenziju. Na prvi pogled, jasno je da se radi o automobilu koji će privući pažnju mlađe publike koja će se nastojati odvojiti od okoline.

Promjena boja

- Moj najveći izazov je bio da stvorim automobil u kojeg će ljudi da se zaljube - riječi su Davida Teraija, glavnog inženjera novog Ayga.

Čini s da je misija uspjela. Od novog "X" dizajna prednjeg dijela, do čitave lepeze opcija prilagođenih vlasniku, kompletan stajling i inžinjerske odlike novog Ayga osmišljene su da budu zabavne.   

Aygo će se nuditi u više paketa opreme, uz obilje mogućnosti za personalizaciju. Ono što je zanimljivo, a što ne nudi nijedan drugi proizvođač, je da će vlasnik novog Ayga, nakon što izabere dvobojnu kombinaciju po želji, imati mogućnost da, kada god to poželi (ili kada mu boje dosade), doći u Toyotin servis i promijeniti kombinaciju boja.

Najbogatija oprema

Kako je rekao direktor Toyote BiH Damir Višošević, početna cijena za osnovni model s troja vrata u paketu opreme "X" iznosi 16.136 KM. Aygovi aduti su jako snažni, jer je to jedini model u segmentu u čijoj se osnovnoj opremi nalaze klima-uređaj, električni podizači prednjih stakala, centralno zaključavanje, VSC, šest zračnih jastuka, radiouređaj s dva zvučnika, AUX/USB ulaz, LED dnevna svjetla i HAC sistem pomoći pri kretanju uzbrdo. Za jedan ovako mali automobil, izvanredno.

Osvježeni Yaris: Nudi više nego ikad

Novo izdanje Yarisa potpuno je osvježeno. S novom i snažnijom pojavom, ovaj gradski automobil pretendira da ojača poziciju u veoma konkurentnom B segmentu. Osim novog izgleda prednje maske i promijenjenog zadnjeg dijela, unutrašnjost Yarisa odiše kvalitetom, ergonomičnija je te vozaču i putnicima nudi više nego ikad.

U ponudi su nove boje spoljašnjosti i unutrašnjosti, kao i novi paketi opreme. Novi Yaris je u ponudi od 20.448 KM, za osnovni model u paketu Luna s pet vrata, što znači da je ostao u cjenovnom rangu prethodnika.

 


Ž6 = "Toyota Hero"

Osim novih modela, Toyota je predstavila i novi prodajni koncept "Toyota Hero", koji objedinjuje potpuno novu internet-stranicu i skup interaktivnih alata u salonima.  

- Nova Toyotina internet-stranica je lakša za korištenje, vizuelno atraktivnija i bolje povezana s našim Facebook i Twitter nalozima te YouTube kanalom. Jedna od najbitnijih odlika je unaprijeđeni konfigurator vozila, koji će olakšati biranje idealnog Toyotinog vozila za svakog kupca, ali i učiniti taj proces mnogo zabavnijim - rekla je Maja Viteškić, voditelj marketinga u Toyoti BiH.