Nakon što je u martu na sajmu u Ženevi predstavio treću generaciju modela TT, Audi će početkom oktobra na auto-salonu u Parizu izložiti i njegovu verziju sa otvorenim krovom.
Pariška publika imat će priliku da se upozna da standardnim Audijem TT Roadster, kao i snažnijom TT S varijantom, koja se razlikuje po estetskim detaljima i jačem motoru.
Dizajn eksterijera preuzet je od treće generacije Audija TT Coupe, a razlike se uglavnom odnose na konstrukciju krova dva modela.
Audi TT Roadster opremljen je pokretnim platnenim krovom, koji se sklopa ili rasklapa pritiskom na dugme u roku od 10 sekundi, a obje operacije mogu se izvoditi i dok je automobil u pokretu, pri brzinama do 50 km/h.
Zahvaljujući upotrebi aluminijuma i magnezijuma, konstrukcija krova lakša je za 3 kg u poređenju sa prethodnom generacijiom Audija TT Roadster.
Uštede u masi u odnosu na prethodni model postignute su prije svega zahvaljujući MQB platformi, tako da, na primjer, bazna verzija sa 2.0 TFSI motorom teži 1.320 kg.
Audi je uspio i da poveća prtljažni prostor za 50 litara, pa on sad iznosi 280 litara.
Iz Audija TT Coupe preuzet je i izgled unutrašnjosti. U enterijeru se već na prvi pogled ističe veliki, 12,3 inčni TFT ekran, koji je zauzeo mjesto klasične instrument table.
Na centralnoj konzoli oslobođeno je mjesto za tri ventilaciono-klimatizaciona otvora, sa izdvojenim komandama na sredini svakog od otvora.
Kupcima će na raspolaganju biti dva benzinska i jedan dizel motor. Osnovni benzinac je 2.0 litarski TFSI koji proizvodi 230 ks i 370 Nm.
Audi TT S Roadster opremljen je također dvolitarskim turbo-benzinskim motorom, koji međutim u ovom modelu razvija 310 ks i 380 Nm, što je dovoljno da automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 4,9 s, prije nego što dostigne maksimalnih, elektronski ograničenih 250 km/h.
Motori su upareni sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, ili sa šestobrzinskom S tronic transmisijom sa duplim kvačilom.
Osim benzinaca, u ponudi će biti i 2.0 litarski štedljivi TDI Ultra, sa 184 ks i 380 Nm, koji prema fabričkim podacima prosječno troši 4,3 l/100 km i emituje samo 114 g CO2/km.
Dizelaš je dostupan isključivo u verziji sa prednjim pogonom, a osnovni benzinac može se dobiti i sa opcionim quattro pogonom na sva četiri točka.
Audi TTS Roadster standardno je opremljen quattro pogonom.
Treća generacija Audija TT sa otvorenim krovom stiže u prodajne salone u Njemačkoj u oktobru, po početnoj cijeni od 37.900 eura.
TT S model počet će da se prodaje 2015. godine.