AUTO-MOTO

Mališan, radnik i revolucionar

Citroen obogatio bh. tržište s tri nova modela

M. T.

25.9.2014

Kada dovodi novi model u Bosnu i Hercegovinu, Citroen ne dovodi jedan nego tri. Na prezentaciji u Sarajevu, koju su pratile i prigodne testne vožnje, francuski proizvođač predstavio je nova tri aduta na našem tržištu, po jedan u tri različita segmenta.

Citroen C1, koji je od 2005. godine prodat u 760.000 primjeraka, novi je gradski mališan, C4 Cactus je zanimljiv model koji svijetu automobila nudi sasvim nove ideje, dok je Jumper dobro poznato lice u svijetu komercijalnih vozila.

Više dizajna

Citroen C1 ima „više dizajna", a dvobojne izvedbe i unutrašnjost u boji naglašavaju njegov snažan karakter i životnu radost. Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama nudi više udobnosti (dug 3,46 m), a krug okretanja od 4,80 m omogućava mu da se provuče posvuda. Također, nudi dosta korisnih tehnologija, poput 7-inčnog tableta osjetljivog na dodir te tehnologije „Mirror Screen" koja omogućuje kopiranje aplikacija s pametnog telefona i njihovo upravljanje putem tableta. Novi C1 može biti opremljen i kamerom za vožnju unatrag, kao i sistemom pomoći pri kretanju na uzbrdici za veću bezbrižnost.

Zbog manje mase (840 kg) i efikasnijih motora, diči se potrošnjom od samo 3,8 litara.  Može imati dva tipa karoserije, limuzinu i izvedbu s otvorom na krovu Airscape.

Model za zaokret

Novi C4 Cactus nešto je potpuno drugačije - automobil koji je nemoguće ne zapaziti, zaokret u svijetu automobila. Cilj mu je dati više važnosti onome što je kupcu zaista potrebno. Tako ima prednja sjedala koja su dizajnirana tako da podsjećaju na sofu, suvozačev zračni jastuk ugrađen u strop, digitalno i intuitivno upravljačko sučelje povezano je s komandama objedinjenim oko 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir, stakleni panoramski krov s visokom toplinskom zaštitom...

citroen-c1

Citroen C1: Dva tipa karoserije

Zbog rješavanja svega suvišnog, Cactus je 200 kg lakši od modela C4, a deklarirana potrošnja u dizelskoj izvedbi mu je 3,1 litar.

Ističe se glatkim i pročišćenim površinama, fluidnim oblicima lišenim svake agresivnosti,
bočnim leptir staklima, plutajućim krovom te ekskluzivnim Airbumpom.

Jumper: Četiri dužine i tri visine

Treći predstavljeni model je novi Jumper, čiju gamu čine vozila raznih profila, s četiri dužine (L1, L2, L3, L4), tri međuosovinska razmaka (3 m, 3,45 m, 4,04 m) i tri moguće visine (H1, H2, H3). Ukupno postoji osam profila obujma od 8 do 17 kubnih metara. Moguće je  izabrati neostakljene i ostakljene furgone, produženu kabinu sa sedam sjedišta, sanduk s kabinom (3 sjedala) i dvostrukom kabinom (7 sjedala), verziju predviđenu za preradu karoserije... A za prijevoz osoba, Jumper je dostupan kao kombi s pet do devet sjedala.

Ima najveću širinu tovarnog prostora u klasi - 1,42 m između unutarnjih rubova blatobrana, korisnu širinu od 1,87 m, korisnu dužinu na razini najboljih furgona do 4,07 m, koristan obujam od 8 do 17 metara kubnih, bočna klizna vrata širine do 1,25 m, stražnja vrata do 2,03 m visine, otvaranje stražnjih vrata za 96 stepeni (može se povećati na 180),
prag tovarnog prostora od 49,3 do 60,2 cm...

Vozaču, između ostalog, nudi optimalno sjedalo s promjenjivom amortizacijom, naslonima za ruke i namještanjem u leđnom dijelu, ručicu mjenjača na armaturnoj ploči i pisaći stolić prilagodljive visine, komplet za telefoniranje slobodnih, 5-inčni ekran osjetljiv na dodir...