AUTO-MOTO

Kakvu reklamnu strateguju sprema FIAT za model 500X?

Od predstavljanja novog modela dijeli nas još nekoliko dana

(A. Sm.)

24.9.2014

Prilikom reklamiranja modela 500, FIAT je igrao na kartu italijanskog šarma i seksepila. U kampanji za 500L isticana je prostranost i funkscionalnost automobila, a fokus je bio na porodičnom vozilu. Sudeći prema spotu koji najavljuje krosover 500X, FIAT je odlučio da za ovaj model donekle promijeni reklamnu strateguju.

Od sajma automobila u Parizu i predstavljanja FIAT-a 500X dijeli nas još nekoliko dana, a italijanski proizvođač polako podiže tenziju pred premijeru ovog modela. 

Iako je u centru pažnje i dalje zgodna djevojka, najnoviji video napravljen je u maniru trailera za neki horor film: 

Osim pomalo sablasne atmosfere, u spotu se naziru i detalji prednjeg i zadnjeg dijela automobila, koji su, kao što smo mogli da vidimo na fotografiji koja je procurila na internet tipični za modele iz FIAT-ove porodice 500. 

Pri kraju videa FIAT nam je omogućio da zavirimo i u unutrašnjost, koja će po svemu sudeći bar kada je riječ o sjedištima ličiti na enterijer modela 500, prenosi B92.