Prilikom reklamiranja modela 500, FIAT je igrao na kartu italijanskog šarma i seksepila. U kampanji za 500L isticana je prostranost i funkscionalnost automobila, a fokus je bio na porodičnom vozilu. Sudeći prema spotu koji najavljuje krosover 500X, FIAT je odlučio da za ovaj model donekle promijeni reklamnu strateguju.
Od sajma automobila u Parizu i predstavljanja FIAT-a 500X dijeli nas još nekoliko dana, a italijanski proizvođač polako podiže tenziju pred premijeru ovog modela.
Iako je u centru pažnje i dalje zgodna djevojka, najnoviji video napravljen je u maniru trailera za neki horor film:
Osim pomalo sablasne atmosfere, u spotu se naziru i detalji prednjeg i zadnjeg dijela automobila, koji su, kao što smo mogli da vidimo na fotografiji koja je procurila na internet tipični za modele iz FIAT-ove porodice 500.
Pri kraju videa FIAT nam je omogućio da zavirimo i u unutrašnjost, koja će po svemu sudeći bar kada je riječ o sjedištima ličiti na enterijer modela 500, prenosi B92.